Nabór na stanowisko inspektora ds. ewidencji ludności
Załącznik
do zarządzenia nr 1/2014
Wójta Gminy Tułowice
z dnia 27 stycznia 2014r.
Wójt Gminy Tułowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Tułowice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice
1. Stanowisko pracy:
Inspektor do spraw ewidencji ludności/zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy w Tułowicach – 1 etat, w tym: ¼ zastępca kierownika USC, ¾ inspektor do spraw ewidencji ludności
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- ukończenie studiów prawniczych lub administracyjnych i uzyskanie tytułu magistra lub podyplomowych studiów administracyjnych,
- posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy :
- na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
- znajomość zagadnień związanych z rejestracją urodzeń, małżeństw oraz zgonów, a także spraw dotyczących innych zdarzeń, które mają wpływ na stan cywilny osób,
- znajomość przepisów z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, poboru, rejestru wyborców, zbiórek publicznych i zgromadzeń,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe
Prawo jazdy kat. ,,B”,
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, rejestracji i poboru
- prowadzenie rejestru wyborców,
- prowadzenie postępowań w sprawach zbiórek publicznych i zgromadzeń,
- zastępstwo w sprawach dotyczących dowodów osobistych,
- archiwizacja dokumentów,
- wykonywanie innych poleceń przełożonego.
5. Wymagane dokumenty:
- wniosek o zatrudnienie, (list motywacyjny),
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności ,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV z numerem telefonu do kontaktu, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1977r. o ochronie danych osobowych
( Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926)
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę zawierającą wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Tułowicach, ul. Szkolna 1 , 49-130 Tułowice w zamkniętej kopercie z dopiskiem : “Nabór na stanowisko urzędnicze“ do dnia 10 lutego 2014 r. do godz. 10 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(www.bip.tulowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Tułowicach