Nabór na stanowisko Inspektora ds. Zamówień Publicznych
Burmistrz Tułowic ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
inspektora do spraw zamówień publicznych
w Urzędzie Miejskim w Tułowicach, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice
- nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Tułowicach, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice
- określenie stanowiska pracy:
- inspektor do spraw zamówień publicznych
- wymiar czasu pracy: pełny etat.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019 r., poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie,
- co najmniej 2 letni staż pracy – zamówienia publiczne w jednostkach samorządu terytorialnego,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
2. Wymagania dodatkowe:
- predyspozycje osobowościowe:
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność.
- umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- instrukcji kancelaryjnej,
b) umiejętność obsługi komputera,
c) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Gminę, publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielanie takich zamówień.
2) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp., a w szczególności:
- przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów,
- ogłaszanie przetargów,
- sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,
- udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
- udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna obsługa tych Komisji,
- sporządzanie protokołów postępowania o zamówienie publiczne.
- Dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Burmistrza, Sekretarza.
- Prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
- Koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim.
- Nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych,
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie w wnioskiem do Referatu Księgowości.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
- Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
- Rozliczanie dotacji z pożytku publicznego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
a) praca na pełny etat;
b) praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy;
c) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania w Urzędzie Miejskim w Tułowicach;
d) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym;
e) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Dodatkowe informacje:
informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych
– w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. kwiecień 2021 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tułowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys - uwzględniający szczegółowy przebieg pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- pisemne oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1282);
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w zaklejonych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem „nabór na kandydata na stanowisko inspektora do spraw zamówień publicznych” w terminie do 11 czerwca 2021 r. do godz. 14:30;
- dokumenty, które wpłyną do urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
8. Dodatkowe informacje:
- dokumenty: list motywacyjny, cv powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1282); - wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną;
- w życiorysie (cv) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Tułowicach oraz na tablicy informacyjnej urzędu;
- Burmistrz zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym terminie bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.tulowice.pl
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.pdf (147,33KB)
Informacja o wyniku naboru.pdf (176,65KB)