Nabór na stanowisko podinspektora ds. Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony środowiska
Burmistrz Tułowic ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora do spraw rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska
w Urzędzie Miejskim w Tułowicach, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice
- nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Tułowicach, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice.
- określenie stanowiska pracy:
- podinspektor do spraw rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska
- wymiar czasu pracy: pełny etat.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019 r., poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska, administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
2. Wymagania dodatkowe:
- predyspozycje osobowościowe:
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność.
- umiejętności zawodowe:
a) znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - prawo ochrony środowiska,
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o ochronie przyrody,
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. – o ochronie zwierząt,
- ustawy z dnia 3 października 2008 r – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustawy z dnia 13 października 1995 r. – Prawo łowieckie,
- ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne,
- ustawy z dnia 28 września 1991 r. – o lasach,
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r.– w sprawie:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- instrukcji kancelaryjnej,
b) umiejętność obsługi komputera,
c) prawo jazdy kat. B.
d) staż pracy w sektorze finansów publicznych będzie dodatkowym atutem.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie spraw związanych z rolnictwem, leśnictwem i ochroną środowiska, a w szczególności dotyczących:
- łowiectwa,
- wyłapywania bezdomnych psów,
- ochrony i kształtowania środowiska w tym:
- zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
- ochrony gruntów rolnych i leśnych,
- gospodarki wodnej,
- ochrony powietrza atmosferycznego,
- prowadzenie postępowań w sprawach decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- szacowania szkód w uprawach spowodowanych klęskami żywiołowymi.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat;
2) praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy;
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania;
4) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym;
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Dodatkowe informacje:
informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. kwiecień 2021 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tułowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys - uwzględniający szczegółowy przebieg pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- pisemne oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1282);
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w zaklejonych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem „nabór na kandydata na stanowisko podinspektora do spraw rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska” w terminie do 31 sierpnia 2021 r. do godz. 15:00;
- dokumenty, które wpłyną do urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
8. Dodatkowe informacje:
- dokumenty: list motywacyjny, cv powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1282);
- wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną;
- w życiorysie (cv) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Tułowicach oraz na tablicy informacyjnej urzędu;
- Burmistrz zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym terminie bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.tulowice.pl
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.pdf (59,60KB)
Unieważnienie naboru.pdf (195,41KB)