Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds rachunkowości w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tułowicach


Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tułowicach
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 z dnia 2024.07.29) oraz Zarządzenia Nr 1/03/2025 r. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z dnia 31 marzec 2025 r.

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. rachunkowości


I. Nazwa i adres jednostki:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tułowicach, ul. Kościuszki 13, 49-130 Tułowice

II. Określenie stanowiska pracy:

  1. Zatrudnienie w ZGKiM w Tułowicach na podstawie umowy o pracę.
  2. Miejsce wykonywania pracy: budynek administracyjny ZGKiM – budynek zlokalizowany w Tułowicach przy ul. Kościuszki 13, biuro zlokalizowane na parterze.
  3. Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze oraz sporadycznie z wyjazdami w teren Gminy Tułowice w zależności od potrzeb; kontakty bezpośrednie i telefoniczne z petentami.
  4. Wymiar etatu: w pełnym wymiarze czasu pracy.
  5. Liczba osób do zatrudnienia: 1 osoba

III. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy.

1. Wymagania niezbędne.

  1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.).
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Wykształcenie wyższe ekonomiczne potwierdzające posiadanie kwalifikacji do wykonywania zadań stosownie do opisu stanowiska oraz co najmniej 3 letni staż pracy o zakresie czynności zbliżonym do wskazanego.
  7. Umiejętność obsługi programów księgowych i pakietu MS Office, programu pocztowego.
  8. Znajomość przepisów: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządowych, o zamówieniach publicznych w zakresie finansów, przepisów w zakresie prawa podatkowego, Kodeks Postępowania Administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe.

  1. Umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów prawnych oraz przepisów z zakresu wykonywanych zadań.
  2. Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista oraz terminowość i rzetelność.
  3. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole oraz pod presją czasu.
  4. Umiejętność analitycznego myślenia.
  5. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  6. Znajomość zagadnień z zakresu ZFŚS.

IV. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialności na stanowisku.

  1. Prowadzenie rachunkowości, w tym kwalifikacja wydatków na poszczególne paragrafy zgodnie z klasyfikacją budżetową.
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli:
  1. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  2. dowodów księgowych, w tym kompletności i rzetelności dokumentów, dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, ich dekretacja oraz ewidencja w systemie księgowym.
  1. Prowadzenie spraw dotyczących majątku Zakładu, w tym:
  1. ewidencja środków trwałych,
  2. znakowanie składników majątku zgodnie z prowadzoną ewidencją,
  3. naliczanie amortyzacji i jej ujęcie w księgach rachunkowych,
  4. sporządzanie sprawozdań dotyczących mienia Zakładu, w tym do GUS, Urzędu Miejskiego, ankiet na potrzeby ubezpieczeń majątkowych.
  1. Czynny udział w opracowaniu projektu planu finansowego oraz jego realizacji.
  2. Dokonywanie rozliczeń księgowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych.
  3. Opracowywanie pism i innych dokumentów, takich jak umowy, zamówienia, zapotrzebowania, procedury.
  4. Sporządzanie i przedkładanie do zatwierdzenia raportów z zakresu realizowanych zadań, zleconych przez Głównego Księgowego oraz Dyrektora Zakładu.
  5. Ewidencja księgowa na kontach pozabilansowych zaangażowania wydatków budżetowych.
  6. Częściowe rozliczanie Wspólnot Mieszkaniowych.

V. Wymagane dokumenty.

  1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, staż pracy, a w przypadku prowadzenia działalności o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku – kserokopie dokumentów potwierdzających jej wykonywanie.
  5. Posiadane referencje (mile widziane).
  6. Wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy – załącznik nr 1;
  7. Podpisane oświadczenia,  w tym zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 2.
  8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych, dot. pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej.

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tułowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.04.2025 r. do godz. 10:00 pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 49-130 Tułowice, ul. Kościuszki 13, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

"Dotyczy naboru na stanowisko pracy – Specjalista ds. rachunkowości"

Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zakładu w dniu 14.04.2025 r. o godz. 12:00.

VII. Dodatkowe informacje, zasady rekrutacji.

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora ZGKiM w Tułowicach. Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym przez Komisję Rekrutacyjną, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną w ciągu 3 dni od dnia otwarcia ofert zaproszeni do drugiego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci o dopuszczeniu do drugiego etapu naboru oraz o terminie i miejscu zostaną powiadomieni telefonicznie (prosimy o podanie nr telefonu kontaktowego).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.tulowice.pl. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Dyrektor zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym terminie bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 46 00 114.


PDFKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załącznik nr 1.pdf (87,43KB)


PDFOświadczenia w tym zgoda na przetwarzanie danych - załącznik nr 2.pdf (95,45KB)


PDFInformacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.pdf (120,66KB)


PDFInformacja o kandydatach.pdf (181,68KB)


PDFOgłoszenie o wynikach naboru.pdf (284,06KB)